Bilder från bb...

Äntligen var det dax att få träffa vår lilla efterlängtade sötnos!



Vi laddar för en lååång tid på förlossningen... ;-)
Hela 29 timmar och 42 minuter tog det innan lilla Line fanns hos oss. Pust!



Pappa Erik följde med Line till Barn 4 medans jag blev sydd.
Jag ringde Lucas och berättade att han hade blivit storebror.

Lucas sa: -Mamma, nu har du varit duktig!
Jag sa: -Ja, visst har jag! *snyft*

Erik kom ner för att hämta mig så vi kunde vara hos Line.
Innan vi skyndade till Barn 4, så firade vi snabbt med gratulationsfikat på förlossningen.


Äntligen fick jag se lilla prinsessan ordentligt!!



Erik åkte hem och hämtade en nyfiken storebror!
- Är det verkligen våran bebis? Kan det inte vara Elsy som är på besök? Hon ÄR fin!




Lines egna krypin på Barn 4



Line solade i 1 1/2 dag i sträck.


Äääntligen permis!! Tjo ho!



Lucas och Line myser i soffan ;-)

Line mådde bara bättre och bättre! Vi fick permis över julafton och efter ett återbesök på Barn 4 fick vi även permis över nyårsafton.

Stort tack till all underbar personal på Barn 4!!
Ni har varit helt underbara!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0