Buzzador



Nu har äntligen min första kampanj kommit!!

Santa Marias
Taco spice mix för fisk

Det ska bli så roligt att testa den och att få bjuda några vänner;-)

Jag är Buzzador, vilket innebär att jag får chansen att medverka i olika kampanjer. Jag får prover hemskickade, den här gången Santa Marias nyhet, som jag själv får prova, bjuda vänner på och ge bort som prov. Under kampanjen skall jag sedan skicka små korta rapporter om hur det går för mig och vad jag och mina vänner tycker om produkten. När kampanjperioden är över, skall jag lämna in en lite längre rapport om det gått. Där skall jag oxå svara på några frågor.

Är du intresserad av att veta mera om Buzzador, lr vill du bli Buzzador, hör bara av dig så hjälper jag dig!

Ikväll blir det Tacos hos oss! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0